free counter easy
...
-n olvasnak most.

Hallgatókra Hangolva

Te is számítasz!

Utolsó hsz.-k

  • totya: Sziasztok! Teljesen véletlenül találtalak meg benneteket, nem vagyok BTK-s, de ELTE-s igen, és gra... (2008.06.13. 00:28)
  • havas henrik: hát, ez azért szoros volt! (2008.06.08. 17:47)
  • hyperboreios: Na, egy ember, aki végig is olvassa a PBÚ-t! :)) (2008.06.07. 15:52) "Történelmi esemény"
  • kudorfin: Érdekes hogy sokat boncolgatták a Ti szakmai kompetenciátokt... És a mostani karitanács-tagok komp... (2008.06.07. 13:40) "Történelmi esemény"
  • tk_anna: Nagy dolgot vittetek véghez! Le a kalappal. Gratulálok. Nem tudom kmiírta de az a 40% feletti támo... (2008.06.07. 13:37) "Történelmi esemény"
  • Utolsó 20

Csatlakozz az információkhoz

Kommunikációs bizottság

2008.05.20. 21:26 | Csapat | Szólj hozzá!



Stratégiánk


A Kommunikációs Bizottság azonnali feladata egy egységes megjelenés, brand kialakítása. A „HÖK márka” jelentsen értéket, színvonalat, egységes színvilágot és megjelenést. Legyen fiatalos, lendületes, messziről felismerhető. Tartalmaznia kell céljainkat és gondolkodásmódunkat: online és offline felületeinket együttesen ennek jegyében kell kialakítani. Fontosnak tartjuk a webes megjelenést, de a nyomtatott felületekkel kiegészítve (így hallgatóink „haza is tudják vinni” arculatunkat). Fontos egy Arculati kézikönyv elkészítése, mely tartalmaz minden olyan (jogilag levédett) elemet, mely hozzátartozik arculatunkhoz.
A belső kommunikáció legfontosabb felületei a szakos illetve a teljes levelezőlisták, melyeknek működését a Belügyi Bizottsággal közösen kezelünk. A HÖK tisztségviselői felé egy egységes, csapatcentrikus arculatot kívánunk kommunikálni, melyhez a tagok számára hasznos HÖK-ös adminisztrációs kellékeket (határidőnapló, toll, mappa, póló) biztosítanánk.
A belső – és külső arculati elemek összehangolása elsődleges cél. Ha nincs belső tartalom, ami megjelenhet kivűlre, akkor a brandépítés csak múló szemfényvesztés. A HÖK belső értékeit kell megjelenítenünk a hallgatóknak, hogy még több bizalommal forduljanak felénk, és még több mindenkinek segíthessünk.
Fontos cél az is, hogy a BTK HÖK Kommunikációs Bizottsága etikai kódexet készítsen magának. Ezzel szabályozni tudjuk a HÖK által kiadott online és offline termékek alapelveit, deklarálva olyan fontos értékeket, mint a politikai függetlenség illetve olyan egyetemes értékeket, melyet egy kutatóegyetem, Közép-Európa vezető egyeteme magáénak vall.
A HÖK márka befelé és kifelé is sugározza egy magabiztos, lelkes, szakmai csapat képét.

Hirdetőfelületek

 A HÖK jelenleg legelhanyagoltabb területe a kari hirdetőfelületek kezelése. A Kommunikációs Bizottság egyik első feladata ennek a helyzetnek a rendezése. A felületeket épületenként rendszerezni kell: legyenek külön a rendezvények illetve a tanulmányi / tudományos élet hírei számára fenntartott felületek.
A rendezvények között el kell különíteni egy adott épület hallgatói számára legfontosabb híreket (például egy történész konferencia kiemelt helyen szerepeljen a Főépület hirdetőfelületein). A HÖK-ös rendezvények megjelenését egységessé kell tenni: a Kommunikációs Bizottság egyik munkatársa folyamatosan segítené a SzHÉK-eseket abban, hogy plakátjaik színesek, figyelemfelkeltőek, ám az egységes brand jegyében, HÖK logóval ellátva, azonos papíron jelenjenek meg. A hirdetőfelületeket szigorú ellenőrzés alá kell vonni; azokon világosan fel kell tüntetni, hogy a nem HÖK-ös hirdetések jogtalan kihelyezése eljárást von maga után.

A BTK HÖK honlapja

A HÖK honlapnak tartalmaznia kell minden hallgató számára a legfontosabb információkat a
tanulmányaival, a közösségi- és tudományos élettel, a bizottsági és szakos képviseleti munkával illetve a fogadóórákkal kapcsolatban. Ennek érdekében a honlapot színessé, érdekessé és átláthatóvá kell tenni. Fontos, hogy a bizottságok bemutatkozása mellett a szakos képviseletek is hangsúlyosan megjelenjenek az oldalon, valamint hogy könnyen elérhetőek legyenek innen a SzHÉk-es honlapok. Mindenképpen elérhetővé kell tenni a pályázatokhoz szükséges űrlapokat.
Mindezek mellett természetesen a webes felületünkön sem szeretnénk megfeledkezni a közösségi életről. Rendezvénynaptárat szeretnénk létrehozni, ahol a már lefutott rendezvények és a tervezett események is szerepelnek, átlátható galéria-rendszerrel, beszámolókkal (a PBÚ-ban vagy egyéb kiadványunkban megjelent cikkekkel kiegészítve). Figyelünk a „WEB 2.0” vívmányaira is. Ebből a szempontból kiemelkedően fontosnak tartjuk a visszacsatolás lehetőségét, vagyis hogy az ETR-es fórumokhoz hasonlatosan a látogatók itt is tehessenek észrevételeket, kérdezhessenek (kommentek formájában vagy külön fórumokon).

PBÚ - Pesti Bölcsész újság

A Pesti Bölcsész Újság a hallgatói önkormányzatnak az a kiadványa, amellyel a legtöbb hallgató rendszeresen találkozik, így külső megjelenésének és tartalmának kezelése az egyik legfontosabb feladat. A Pesti Bölcsész Újság három hetente történő megjelenése lenne az ideális. Az újság nem a folyosókon elszórva, hanem a HÖK logojával díszített, az egyetem legforgalmasabb pontjaira kihelyezett újságtartókból lenne elérhető. A „HÖK lapja” elnevezés helyett „a Hallgatók lapja” kerülne a címlapra. Tervezzük az újság eddigi fekete-fehér oldalait színessé tenni: ennek érdekében felvennénk a kapcsolatot a bölcsészek számára hasznos termékeket/szolgáltatásokat kínáló hirdetőkkel (hiszen ez többletforrást igényel). A rovatok között sokkal kisebb teret kapna a HÖK-munkával kapcsolatos (a hallgatók legtöbbje számára valószínűleg érdektelen) rész, így nagyobb szerepet kaphatnának a közéleti-, kulturális-, sporthírek és beszámolók. Fontos lenne visszaállítani a szépirodalmi rovatot is: a versek, novellák egy ideje eltűntek a lapból. Bővítenénk a nyeremények körét: a jegyzetbolt könyvutalványa mellett kulturális eseményekre lehetne jegyeket nyerni. A PBÚ-hoz önálló (az ELTE Online-nal összhangban működő) honlap tartozna, ahol részletes beszámolókat, galéráit és az ETR fórumnál sokkal barátságosabb fórumot találna a hallgató. A lap különszámmal készülne a Gólyatáborra és a vizsgaidőszakokra. A PBÚ-nak egy színvonalas, minden hallgató számára elérhető és kedvelhető lapnak kell lennie.

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://acsapat.blog.hu/api/trackback/id/tr9490857

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: vmware training london 2019.06.02. 16:01:15

Végre egy igazán rossz autó a kezeim között… - Privát gondolatok az autók világáról

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása